Praktische informatie

We hebben telefonisch contact en tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar. Je vertelt je hulpvraag en we bespreken de mogelijkheden. We kunnen dan een afspraak plannen of je denkt nog even na en laat het me later weten.

Als we een afspraak hebben gemaakt, ontvang je een bevestiging per mail met daarin mijn verklaring en vragenlijst. Beide worden besproken in het eerste gesprek en tevens adviseer ik je in welke volgorde je de methodieken gaat leren en oefenen. Je krijgt van de methodieken digitale handleidingenen sommige heb ik voor je uitgeprint. Voor een optimaal resultaat dien je thuis elke dag of een paar keer per week met de werkvormen de oefenen. Als je je ze eigen hebt gemaakt dan heb je daar voor altijd plezier van.

  • Algemene gegevens

Lid van beroepsvereniging VIV Nederland

KvK.  Prasanna-VOF

In bezit van AGB code (vectis)

 

  • De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (WKKGZ)


Waar mensen werken kunnen misverstanden ontstaan, ik wil dat je weet dat dit niet mijn intentie is. Mocht je feedback voor me hebben of ergens niet tevreden over zijn, dan verneem ik dat graag van je.

Met ingang van 1 januari 2017 heeft de overheid besloten dat je als cliënt van een zorg verlener makkelijk en toegankelijk je klacht moet kunnen delen. Het doel van deze wet is dat je als cliënt feedback moet kunnen geven over de zorg die je ontvangen hebt, zodat de zorg verlener kan leren van je bevindingen en deze kan verbeteren. Deze wet maakt het voor jou overzichtelijk wat de stappen zijn die je dient te bewandelen om je klacht kenbaar te maken. De Wkkgz geldt voor alle zorgaanbieders. Zowel voor zorginstellingen als zelfstandige beroepsbeoefenaren, zoals praktijkhouders.
Binnen deze wet is sprake van een aantal te onderscheiden stappen die in een stroomschema zijn weergegeven.

Het emailadres van mijn beroepsvereniging is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Het telefoonnummer van mijn beroepsvereniging is: 085-4004885
Procedure en verdere informatie geschillencommissie: www.camcoop.nl/geschillencommissie

Ik wens je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht je vragen over de procedure of de verschillende instanties die hiermee van doen hebben hoor ik dat graag.

Via deze link vind je mijn registratie bij de geschillencommissie https://www.camcoop.nl/

  • AVG (algemene verordening gegevensbescherming)

UW PRIVACY

Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat ik, als uw behandelende behandelaar, een dossier aanleg. Dit is ook een wettelijke plicht opgelegd door de Wet op de geneeskundige behandelingsovereenkomst (WGBO/WKKGZ). Uw dossier bevat aantekeningen over uw gezondheidstoestand en gegevens over de uitgevoerde onderzoeken en behandelingen. Onder de WGBO valt ook dat ik een geheimhoudingsplicht heb. Verwerking van de persoonsgegevens gebeurt op zorgvuldige wijze in overeenstemming met de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) vanaf 25 mei 2018 stelt.


Ik, Maud van der Struijk ben verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Ik doe mijn best om uw privacy te waarborgen. Dit betekent onder meer dat ik:
•    Zorgvuldig omga met uw persoonlijke en medische gegevens,
•    Ervoor zorg dat onbevoegden geen toegang hebben tot uw gegevens.


De gegevens uit uw dossier kunnen ook nog voor de volgende doelen gebruikt worden:
•    Om andere zorgverleners te informeren, bijvoorbeeld als de therapie is afgerond of bij een verwijzing naar een andere behandelaar.  Dit gebeurt alleen met uw expliciete (schriftelijke) toestemming.
•    Voor het gebruik voor waarneming, tijdens mijn afwezigheid.
•    Voor het geanonimiseerde gebruik tijdens intercollegiale toetsing.
•    Een klein deel van de gegevens uit uw dossier wordt gebruikt voor de financiële administratie, zodat ik, of mijn administrateur een factuur kan opstellen.

Als ik vanwege een andere reden gebruik wil maken van uw gegevens, dan zal ik u eerst informeren en schriftelijk uw toestemming vragen.

Uw rechten en mijn plicht
U heeft te allen tijde recht tot inzage in uw cliëntendossier.
U heeft te allen tijde het recht uw gegevens te laten corrigeren en verwijderen.
De gegevens in uw cliëntendossier blijven, zoals wettelijk vereist (WGBO), 20 jaar bewaard.


Privacy op uw zorgnota
Op de zorgnota die u ontvangt staan de gegevens die door de zorgverzekeraar gevraagd worden, zodat u deze nota kan declareren bij uw zorgverzekeraar.
•    Uw naam, adres en woonplaats.
•    Uw klantnummer en/of uw geboortedatum.
•    Verzekering en/of polisnummer.
•    De datum van de behandeling.
•    Een korte omschrijving van de behandeling.
•    Prestatiecode.
•    De kosten van het consult.


Inhoud van uw dossier
Alle gegevens die u heeft ingevuld in het intakeformulier, questionnaire.
Alle aantekeningen tijdens de consulten/gesprekken.
Alle evaluatie en tevredenheidsdocumenten en nul-metings formulieren.
Het behandelplan
Uw informed consent (verklaring)

Samenwerking met andere bedrijven, jouw gegevens worden niet door derde gezien of verwerkt. Ik heb alles in eigen beheer.
Cookie policy
Wat zijn cookies?
De website van Maud van der Struijk maakt gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op uw harde schrijf van jouw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Ik maak alleen gebruik van standaard cookies.


DIGITALE BEVEILIGING VAN PERSOONSGEGEVENS

Ik zorg ervoor in om onbevoegde toegang tot uw dossier te voorkomen.
Ik houd alleen papieren dossiers bij die in een afgesloten en die in een niet publiek-toegankelijke ruimte worden bewaard.
Ons boekhoud- en facturatieprogramma draait op een beveiligd en niet met internet verbonden computersysteem.
E-mail is een inherent onveilig communicatiemedium. Wij zullen persoonlijke en medische informatie daarom nooit per e-mail verzenden, tenzij u ons daar nadrukkelijk om heeft verzocht.

  • Ik houd me aan de meldcodes huiselijk geweld en kindermishandeling
  • Tarief voor een consult van 1 uur is € 80,00, je dient de consult contant te betalen per keer. Je ontvangt direct je factuur.

Ervaring

Ik vond het een prettige workshop, informatief, goed toepasbaar en praktisch.

Johanna P.

Met je team aan de slag.

Emotionele stress bespreekbaar maken in teams vraagt de nodige aanpassingen. Lees hier wat wel werkt.

Contact

mob: 0652-676795

e-mail: mail[at]maudvanderstruijk.nl

Praktijk te Epse (dorpje onder Deventer)